Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Lucifer696 - 20 maj 2009 21:03

Tänkte hjälpa er där ute som precis som jag gillar när det känns när man leker med sig själv.



Mitt första tips, för er lite ovana är att använda en trasa med något starkt i när ni greppar er lem. Tigerbalsam och andra liniment funkar bra.


Om ni inte tycker detta räcker finns sandpapper i olika grovhet. Personligen tycker jag det ska vara så grovt som möjligt för bästa effekt. Detta går att återanvända flera gånger innan det är dags att byta och är därför ekonomiskt.


En annan ekonomivariant som jag personligen tycker mycket om är sår+citron. Skär några lagom stora jack i penis med ett rakblad eller en kniv.

Målet med detta är att få det att se ut som din lem har gälar när du böjer på den. Ta sedan en trasa, eller för de lite tuffare stålull och droppa citron över det. Ruska sedan hårt och skoninslöst och låt dig själv ryckas med orgasmen.


Om du vill krydda till det ännu mer behöver du en partner. Denne skall skadas samtidigt som du tillfredställer dig själv.


Med dessa visa ord säger jag adjö för idag. Ska ut på promenad med min flickvän nu. Tänkte koppla ur batteriet i hennes permobil och låta henne sova ute under natten.


Frukta icke, slutet är nära.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards