Alla inlägg under juni 2008

Av Lucifer696 - 21 juni 2008 05:59

Jag har ångest. Efter en vecka i ett främande land har jag inte skurit mig mer än en gång.

Jag mötte vilsna själar överallt, svarthåriga, tjocka, bleka och shishkebaber. Jag skar.

En känsla blommade upp i mig, jag fångade två vilsna katter och tog med dem upp till mitt rum. Väl på rummet krokade jag upp dom i taket och skar dom, jag lät blodet rinna över hela min kropp samtidigt som jag lät mig själv bryta ut i en otrolig orgasm, likt ett vilt hav lät jag mig själv flöda.


Till ämnet: Det finns människor här i världen som inte har bättre saker för sig än att stalka främmande människor, smörja ben, massera tånaglar och bjuda på popcorn. Sådana människor förtjänar inte ett liv i vår värld, likt en katt med rabies smutsar de ner vårt samhälle.


If you want me to be real deep, I hook you up with some poetry:

Girl, you are the most beautiful thing I've ever seen.

I hope you know what i mean.

I want to hug you, kiss you and lick your nose.

You are even more beautiful than a rose.

When I sleep i think of you.

The ocean is blue.

My dream is to fly, with you over the rainbow so high.

This is not a lie.

For you I will kill 7 cats and hang them in a tree.

I hope you didnt fall hard on your knee.

I LOVE YOU

BY KENTFAN & RAEKAN


 Nog om tegelstenar, tillbaka till verkligheten.


Att tappa något kan göra ont, det kan ibland kännas som att förlora en bit av sig själv.

Att se en kvinna, utan koppel eller avkapade ben fick mig att tänka. Jag ville skära mig men kunde inte. Ilskan växte inom mig och jag skrek, jag skrek och hoppades att någon kunde höra mig. Det fanns ingen där.


Jade, I love you!


Att pule en norsk jente är som att borsta tänderna i en uke. Etterpå och kempegott med damelegger. Norspele i ett annat rum är kempetorsk. Förspel.


EN HÄLSNING TILL ALLA MÄNNISKOR SOM ORKAT MED EN VECKA MED MIG, MÅ GUD VARE MED ER. NI SOM INTE ORKADE: HOPPAS NI DÖR EN PLÅGSAM DÖD. JAG VILL SE ER BRINNA MED UPPSKURNA ARMAR OCH BRUTNA BEN, JAG KOMMER ATT SKRATTA ÅT ER NÄR NI BER MIG SLÄCKA ELDEN. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!


Gud, jag saknar dig, jag kommer snart, jag kommer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards