Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

10 budord för män

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 15:01

Det är till stor del männens fel att världen ser ut som den gör idag, de behandlar varken sina kvinnor eller sig själva på rätt vis. Jag tänkte därför lägga upp lite riktlinjer för männen att följa.


  • Du skall icke älska din kvinna.
  • Du skall icke laga din egen mat, det är kvinnans jobb.
  • Du skall aga din kvinna när du behagar.
  • Du skall alltid ha din kvinna i koppel.
  • Du skall icke göra din kvinna glad.
  • Du skall icke respektera kvinnor.
  • Du skall vara stolt över att vara man.
  • Du skall tillbe Gud och visa din vördnad dagligen.
  • Du skall låta din kvinna sova på golvet.
  • Du skall icke låta din kvinna bli tjock, om det sker skall hon svältas.

Lite hjälp för er osäkra män där ute.


Må Guds sol lysa i era ansikten

 
 
*Marre*

*Marre*

21 maj 2009 19:29


usch villken fet arm. börja träna!
och varför törs du inte visa ditt ansikte? skäms du eller? haha..

http://glitterfittan.blogg.se

 
Timotej

Timotej

1 juni 2011 14:57

1. Håller med Marre.
2. Ingen bryr sig ett piss om vad du tycker, delvis för att du bloggar på en hemsida kallad "blogga gratis" (?!), och delvis för att du kallar dig emo. Ingen gillar emosar. Inte för att jag tror att du ens är ett emo, alltså är du antagligen bara en liten osäker tönt som fått hjärtat krossat någon gång eller är för ful för att få de snygga tjejerna, vilket lett till att du hatar tjejer. Fixa till dig och ryck upp dig, fuckface, så skall du se att brudarna trillar in.

http://cirkustimotej.blogg.se

 
Ingen bild

Alex

1 februari 2012 20:37

Jag tror nog att du har misförstått Gud, så missbruka inte hans namn. Dessutom, tips för osäkra män? Det du just nu har beskrivit är tips för idioter.
Är du lite deppig och "emo" på grund av att du kanske inte har en tjej i ditt liv? Väx upp.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucifer696 - 20 maj 2009 21:03

Tänkte hjälpa er där ute som precis som jag gillar när det känns när man leker med sig själv.     Mitt första tips, för er lite ovana är att använda en trasa med något starkt i när ni greppar er lem. Tigerbalsam och andra liniment funkar bra.   Om ni...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 12:14

Jag har försökt att hata bögar, men ännu inte lyckats. Män som älskar män är riktiga män. Det enda jag har svårt för är själva sexet. När jag har sex med en kvinna går allt ut på att förnedra henne. Sex med en man skulle gå ut på att älska. Det hela ...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 11:33

Nu är det dags för alla slitdjur att veta sin plats. Tänkte ge er lite hjälp på traven.     Du skall icke föda fler kvinnor, endast utvalda kvinnor tillåts detta.Du skall icke befinna dig mer än tio meter från spisen.Du skall icke tala, endast svara ...

Av Lucifer696 - 12 maj 2009 15:12

Jag gjorde precis ett makabert fynd: http://viskriveromdig.blogg.se/ Jag hittade en bloggg som drivs av tre stycken, antagligen otroligt fula och tjocka kvinnor. Bloggen är full av särskrivningar, felstavningar och dumma påståenden.   Läste i ett inl...

Av Lucifer696 - 12 maj 2009 14:54

Lite sent ute att berätta hur det gick för mig men det har sin förklaring. Dagen började med att jag fick hem en jävla massa roppar som jag beställt några dagar tidigare. Jag hämtar mina burkar och börjar genast knapra lite tillsammans med en öl.   J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards