Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Tillbaka!

Av Lucifer696 - 29 april 2009 11:57

Jag har bestämt mig för att ta upp denna blogg igen för att sprida mitt hat och min kunskap till alla vilsna själar där ute.

Nästan ett år äldre och något visare med fler upplevelser i fickan är jag här igen.


Saker har förändrats sen senast. Jag hatar fortfarande som innan, men nu hatar jag mer! Jag har skaffat flickvän som jag träffade när jag jobbade på särskola. Hon är lite svår att förstå ibland men det gör ju det hela roligare!

Senast idag rullade jag ut hennes rullstol i en rondell där hon blev stående, jag tror aldrig jag har skrattat så mycket.


Jag har rest runt en del i Europa för att se om det finns någon plats där jag skulle trivas bättre än här i Sverige. Jag kom fram till att Europa har ingenting att erbjuda, så det blir att testa mellanöstern i framtiden. Där behandlar dom iallafall sina kvinnor på ett någorlunda sätt.


Nu ska jag ha sex med min flicka.


Må gud vaka över er!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucifer696 - 20 maj 2009 21:03

Tänkte hjälpa er där ute som precis som jag gillar när det känns när man leker med sig själv.     Mitt första tips, för er lite ovana är att använda en trasa med något starkt i när ni greppar er lem. Tigerbalsam och andra liniment funkar bra.   Om ni...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 15:01

Det är till stor del männens fel att världen ser ut som den gör idag, de behandlar varken sina kvinnor eller sig själva på rätt vis. Jag tänkte därför lägga upp lite riktlinjer för männen att följa.   Du skall icke älska din kvinna.Du skall icke laga...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 12:14

Jag har försökt att hata bögar, men ännu inte lyckats. Män som älskar män är riktiga män. Det enda jag har svårt för är själva sexet. När jag har sex med en kvinna går allt ut på att förnedra henne. Sex med en man skulle gå ut på att älska. Det hela ...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 11:33

Nu är det dags för alla slitdjur att veta sin plats. Tänkte ge er lite hjälp på traven.     Du skall icke föda fler kvinnor, endast utvalda kvinnor tillåts detta.Du skall icke befinna dig mer än tio meter från spisen.Du skall icke tala, endast svara ...

Av Lucifer696 - 12 maj 2009 15:12

Jag gjorde precis ett makabert fynd: http://viskriveromdig.blogg.se/ Jag hittade en bloggg som drivs av tre stycken, antagligen otroligt fula och tjocka kvinnor. Bloggen är full av särskrivningar, felstavningar och dumma påståenden.   Läste i ett inl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards