Direktlänk till inlägg 3 juli 2008

Högskolestudenter

Av Lucifer696 - 3 juli 2008 18:53

Nu är det så att jag, precis som så många andra behöver pengar för att ha råd med nödvändiga saker såsom kajal, Kentspelningar och rakblad. Jag har precis bytt rakblad, istället för de gamla engångsrakhyvlarna har jag nu bytt till Fusion, mycket dyrare men så otroligt mycket bätte.

För att få råd med allt detta har jag skaffat mig ett arbete på en högskola.

När jag stroferar runt i korridoren möts jag av många olika hemskheter.

-Lukten

Studenter luktar inte alls som vanliga människor, de studenter jag har mött är data&it elever och dom sprider en mycket speciell doft som kan jämföras med svett blandat av nån jätteäcklig grön lukt. När man går förbi deras öppna dörrar är det som att vandra in i en vägg, man blir chockad och vill dö.

-Utséendet

De flesta data&it studenter är blekfeta män. Jag hatar dessa tjocka varelser som vandrar runt likt säldementorer, jag önskar att Harry Potter kunde rädda mig. Studenterna har ofta mörka ringar runt ögonen och beter sig mycket underligt, många av dom har svårt att konversera på annat sätt än via chat. Det finns dock en positiv sak med data&it studenter, de flesta är män. Om det mot förmodan finns en kvinna där blir hon ufryst eftersom dessa människor inte kan konversera med någon av motsatt kön, hur manlig hon än ser ut.

-Deras intressen

Tro det eller ej så har dessa människor ofta mycket udda intressen. Jag träffade en man, klädd i en skinnponcho och jag är 99% säker på att han är indian. Han berättade för mig att han tävlade med duvor. Han gillar dock inte sin hobby så mycket längre då det förekommer mycket fusk.

En annan man jag träffade är intresserad av ointressanta saker, han berättade bland annat om att vatten är som tyngst vid 4,1 grader och att vår statsminister bor i Täby.


Jag tror aldrig att jag skurit mig så mycket som jag gjort nu när jag varit nära dessa människor. Jag förstår att många studenter tar droger för att komma bort från verkligheten.

Var är min gud när jag behöver honom som mest?


Gör slut på mig, snälla.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucifer696 - 20 maj 2009 21:03

Tänkte hjälpa er där ute som precis som jag gillar när det känns när man leker med sig själv.     Mitt första tips, för er lite ovana är att använda en trasa med något starkt i när ni greppar er lem. Tigerbalsam och andra liniment funkar bra.   Om ni...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 15:01

Det är till stor del männens fel att världen ser ut som den gör idag, de behandlar varken sina kvinnor eller sig själva på rätt vis. Jag tänkte därför lägga upp lite riktlinjer för männen att följa.   Du skall icke älska din kvinna.Du skall icke laga...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 12:14

Jag har försökt att hata bögar, men ännu inte lyckats. Män som älskar män är riktiga män. Det enda jag har svårt för är själva sexet. När jag har sex med en kvinna går allt ut på att förnedra henne. Sex med en man skulle gå ut på att älska. Det hela ...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 11:33

Nu är det dags för alla slitdjur att veta sin plats. Tänkte ge er lite hjälp på traven.     Du skall icke föda fler kvinnor, endast utvalda kvinnor tillåts detta.Du skall icke befinna dig mer än tio meter från spisen.Du skall icke tala, endast svara ...

Av Lucifer696 - 12 maj 2009 15:12

Jag gjorde precis ett makabert fynd: http://viskriveromdig.blogg.se/ Jag hittade en bloggg som drivs av tre stycken, antagligen otroligt fula och tjocka kvinnor. Bloggen är full av särskrivningar, felstavningar och dumma påståenden.   Läste i ett inl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards