Alla inlägg under april 2009

Av Lucifer696 - 30 april 2009 11:40

Jag har som sagt spenderat en del tid i olika länder i europa för att hitta nåt som passar mig, utan resultat.

Min första resa var till Polen, närmare bestämt Krakow. Det första jag möts av på flygplatsen är en man med grå hatt, skägg och en judenäsa så stor att man kunde stoppa in huvudet i den.


Jag tog taxin till hotellet och checkade in mina väskor. Horor sprang mellan rummen och svettiga män följde efter dom. Jag bestämde mig direkt för att köpa en sådan för att få uttryck för mitt hat gentemot kvinnan.


Min hora, var inte bara en äcklig kvinna, utan även polack. Detta gjorde mig fullständigt rasande och samtidigt tänd när jag tänkte på hur jag skulle förnedra denna smutsiga varelse.


Jag betalar henne i förväg och tar med henne upp på rummet. Väl där binder jag fast henne i en stol.

När jag knutit fast henne spottar jag henne i ansiktet, tar fram ett rakblad från min resväska och skär djupt i hennes tjocka lår. Hon gråter.

 Jag tar sedan fram min lem och slår henne över ansiktet med den, känner mig lite nödig och ger henne en dusch. Hon skriker och gråter, jag skrattar och njuter.

Jag låter mig själv komma över hennes blodiga lår, skär av repen runt hennes handleder och slänger ut henne i håret. Detta stillade mig för en kort stund.


Resten av dagarna fortsatte på ungefär samma vis, fast med nya, äckligare och tjockare horor. Jag skar dem en efter en och njöt lika mycket varje gång. En underbar resa helt enkelt.


Nu ska jag gå ut och rasta flickvännen. Folk brukar ge mig konstiga blickar när jag vandrar runt med henne i sin rullstol. Fördelen med henne är att jag inte behöver något koppel då hon knappt kan röra sig, men jag känner att det är ändå nödvändigt med handklovar.


Gud vakar över oss idag, jag kan känna honom.

Av Lucifer696 - 29 april 2009 14:20

Nu är jag färdigduschad och slynan min ligger fortfarade kvar i sängen och kvider.

 Det gick bra fram tills att detta dreglande cp till kvinna fick för sig att hon skulle rida.

Hon gränslar över mig och för in mig i hennes inte allt för gott luktande underliv. Hon studsar upp och ner som en kåt hund, det är då det händer.

Hon gör något ljud som kan liknas vid en älgs parningsrop och slemmar ner halva mitt ansikte. Jag blir självklart förbannad och ger henne en hård örfil i tinningen.

Jag reser mig upp, avslutar själv och lämnar henne där halvt medvetslös.


Det verkar som jag träffade henne med ringen för det är blod i sängen. Ska gå ner i källarn med henne nu och skrika på henne medans hon tvättar rent det hon smutsat ner.


Tack Gud för det fina vädret!

Av Lucifer696 - 29 april 2009 11:57

Jag har bestämt mig för att ta upp denna blogg igen för att sprida mitt hat och min kunskap till alla vilsna själar där ute.

Nästan ett år äldre och något visare med fler upplevelser i fickan är jag här igen.


Saker har förändrats sen senast. Jag hatar fortfarande som innan, men nu hatar jag mer! Jag har skaffat flickvän som jag träffade när jag jobbade på särskola. Hon är lite svår att förstå ibland men det gör ju det hela roligare!

Senast idag rullade jag ut hennes rullstol i en rondell där hon blev stående, jag tror aldrig jag har skrattat så mycket.


Jag har rest runt en del i Europa för att se om det finns någon plats där jag skulle trivas bättre än här i Sverige. Jag kom fram till att Europa har ingenting att erbjuda, så det blir att testa mellanöstern i framtiden. Där behandlar dom iallafall sina kvinnor på ett någorlunda sätt.


Nu ska jag ha sex med min flicka.


Må gud vaka över er!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards