Direktlänk till inlägg 2 juli 2008

Kissbågar & MTV

Av Lucifer696 - 2 juli 2008 19:18

Liggandes i min säng med MTV på full volym väntade jag på någon Kentlåt att komma i stämning till. Istället fick jag se ett program som handlade om det jag hatar mest här i världen, tjocka människor som tror att dom kan bli någonting. Made hette det.

Om det inte var tillräckligt illa att personen var brutalt tjock och ful så var det en kvinna det handlade om. En tår föll ner för min kind när jag såg denna varelse som ville bli balens drottning. Eller som översättarna skriver, prom queen. Bra jobbat tänkte jag där, varför betalar man översättare som inte översätter? Jag drog snabbt slutsatsen att det måste varit en kvinna som översatte.

Jag ville få ett slut på det här och tog fram mina rakblad, skar rakt över handleden men och inväntade döden men Han kom aldrig, istället fick jag plågas likt Jesus plågades på korset. När är det min tur att dö?


Tänkte även tipsa om hur man får sina kissbågar perfekta, precis sådär lagom sega så dom fastnar i tänderna. Det är enklare än man tror, till och med en kvinna skulle klara av det, kanske inte en tjock människa då det går ut på att lämna påsen öppen i 20-24 timmar.

Sedan är det bara att tugga med behag och njuta av segheten, kisslukten och den otroliga smaken kissbågar har att erbjuda.

 Det må stå OLW på påsen, men denna skapelse är ett verk av Gud, vår herre.


"En ateist är en person, som hoppas att Gud inte kommer att störa hans brist på tro" - Franklin P Jones.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucifer696 - 20 maj 2009 21:03

Tänkte hjälpa er där ute som precis som jag gillar när det känns när man leker med sig själv.     Mitt första tips, för er lite ovana är att använda en trasa med något starkt i när ni greppar er lem. Tigerbalsam och andra liniment funkar bra.   Om ni...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 15:01

Det är till stor del männens fel att världen ser ut som den gör idag, de behandlar varken sina kvinnor eller sig själva på rätt vis. Jag tänkte därför lägga upp lite riktlinjer för männen att följa.   Du skall icke älska din kvinna.Du skall icke laga...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 12:14

Jag har försökt att hata bögar, men ännu inte lyckats. Män som älskar män är riktiga män. Det enda jag har svårt för är själva sexet. När jag har sex med en kvinna går allt ut på att förnedra henne. Sex med en man skulle gå ut på att älska. Det hela ...

Av Lucifer696 - 19 maj 2009 11:33

Nu är det dags för alla slitdjur att veta sin plats. Tänkte ge er lite hjälp på traven.     Du skall icke föda fler kvinnor, endast utvalda kvinnor tillåts detta.Du skall icke befinna dig mer än tio meter från spisen.Du skall icke tala, endast svara ...

Av Lucifer696 - 12 maj 2009 15:12

Jag gjorde precis ett makabert fynd: http://viskriveromdig.blogg.se/ Jag hittade en bloggg som drivs av tre stycken, antagligen otroligt fula och tjocka kvinnor. Bloggen är full av särskrivningar, felstavningar och dumma påståenden.   Läste i ett inl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards