Alla inlägg under juli 2008

Av Lucifer696 - 23 juli 2008 18:48

23 år gammal man ursprungligen från Estland säljes.

Det finns några småfel vilket gör honom perfekt för den händige.

Vladimir har varit med mig i ett tag nu och jag är mycket nöjd med vad han har att erbjuda.

Han kommer original med 23 cm fallos, krulligt hår, ett tiopack mach 3 rakblad och en uppsättning kläder.


Söker du någon som kan laga mat, går med på bondage och bdsm, tveka inte, Vladimir är mannen för dig.


Obs! Lås medföljer för 300:-


Säljes till högstbjudande, ring eller mejla.

svartvitemo@live.se

0705114966


Av Lucifer696 - 15 juli 2008 18:18

Ska uppfylla några kriterier. Efter att ha legat och torterat mig själv med tankar kom jag på att ett bra efternamn är viktigt, så att man kan skriva dikter. Hon ska heta Rapunzel i förnamn, det är ett annat kriterie för att få bli min fru.


Wahl

Jag älskar dig inte, Rapunzel Wahl.

Du är kvinna, och du ska städa min sal.

Du är inte bra på att fiska, jag kan fånga en val.

Jag är på toppen, du är i en dal.

Jag vill inte se dig, ta på dig en sjal.

Jag är vacker och fin, du ser ut som Birger Jarl.


Gran

Jag tror du är man, Rapunzel Gran.

Stick här i från, fly i från stan.

Jag vill inte se mer, jag vill slå dig med banan.

Om du var kille, skulle du heta Jan.

Vi åt picknick igår, jag smygskar mig hela dan.

Jag är vacker, du är från Iran. Så fly Rapunzel Gran.


Ståhl

Rapunzel Ståhl, jag vill bränna dig på bål.

Rapunzel Ståhl, jag vill skära i ditt hål.

Rapunzel Ståhl, jag vill sälja dig i Åmål.

Rapunzel Ståhl, jag vill äta dig som kål.


Det är tre godkända efternamn som uppfyller kriterierna för en bra fru. Fler kriterier som måste uppfyllas är:


- Hon ska kunna laga mat

- Hon ska alltid vilja ha sex när jag vill

- Hon ska inte vara tjock, inte det minsta. Usch

- Hon ska inte skära sig, jag ska skära henne

- Hon ska städa snabbt

- Hon ska massera mig och vara min slav

- Hon ska veta sin plats, Gud->Mannen->Hästen->Hunden->Kvinnan->Masken.

- Hon ska ha cam

- Hon ska älska Gud

- Hon ska bli vän med mina andra fruar och älskarinnor

- Hon ska hata sig själv för att hon är kvinna

- Hon ska ha burka









Av Lucifer696 - 10 juli 2008 23:24

Idag har jag gjort ett otroligt klipp, jag köpte en slav från estland.

Han heter Vladimir och är 23 år gammal. Han trodde tydligen att han skulle få åka till Sverige och jobba på lager, men det blev ändrade planer för hans del.

Jag ville se hur långt jag kunde gå med Vladimir utan att han sa ifrån, jag började försiktigt fingra på hans förbjudna ställen och han protesterade lite lätt men lät mig fortsätta hårdare och mer intensivt.

Efter en stund hade han inte ett plagg kvar på kroppen och jag kom på den briljanta idén att binda fast honom. Kinky som han är var han genast med på noterna och jag band han hårt och stabild i min ribbstång i vardagsrummet.


Återigen blev det ändrade planer för Vladimir som var redo för passionerat sex men fick prova på något helt annat.

Jag släckte allt ljus och lät endast en mycket stark lampa lysa på min nyköpta slav. Jag tog fram rakbladen och började skära. Jag lät mig själv försvinna ut i intet, jag lät rakbladen skära igenom hans håriga hud gång efter gång. Han skrek.

Jag lät mig själv komma likt en späckhuggare hoppar och sedan släppte jag lös min sargade slav. Jag sa till honom att laga mat till mig och han gick genast in i köket och satte igång. Inga klagomål, inga arga blickar. Vladimir visste sin plats i samhället, han visste att han var min.



Av Lucifer696 - 7 juli 2008 22:42

Jag har ägnat min helg åt att testa olika sexuella avvikelser, så kallade parafilier.


Jag har testat följande:


Apotemnofili - Det innebär att man kapar av sina egna friska kroppsdelar och ska finna njutning i detta. Då jag är ett stort fan av självplågeri fann jag tillfredställelse i detta då jag kapade mitt lillfinger. Men nu i efterhand kan jag tänka mig att jag egentligen tände på allt blod och inte själva amputationen. 3/5 solar rakblad får Apotemnofili.


Dendrofili - Jag ser inte dendrofili som något konstigt. Jag tror att alla människor någon gång tittat på ett träd och kännt något man inte "borde" känna. En känsla som stimulerar de förbjudna kroppsdelarna. Jag testade själv att ha umgänge med en ståtlig björk, det var något av det bästa jag någonsin gjort. Inga klagomål, inga gränser.

Dendrofili får 5/5 rakblad.


Koprofili - Att äta min egen avföring var inte speciellt tillfredställande. Jag förstod inte om den skulle tillagas eller ej så jag valde att koka den. Det blev inte riktigt som tänkt, jag hade väntat mig något som liknade en falafel men det blev bara fel.

Koprofili får 1/5 rakblad på grund av svårheten.


Nekrofili - För det första var det väldigt svårt att få tag på ett lik. När jag väl fått tag på detta lik var det kallt, tråkigt och osocialt. Jag blev arg och slog det. Jag ville ta allting till en ny nivå och ta steget till att bli en nekrofag. Jag tillagade liket i en örtblandning av örter som jag själv odlat, timjan, rosmarin och citrontimjan. En måltid som påminner lite om tjeckisk gryta.

Nekrofili får 3/5 rakblad.


Ingen av dessa parafilier fungerar lika bra som att skära mig i handleden. Efter denna helgen har jag utvecklats som människa och lärt mig mer om mig själv och vad jag tycker om. Självplågeri och blod.


Nu ska jag be, skära mig, skriva en dikt och långsamt somna in, hoppas att jag aldrig vaknar.

Jag vill ha dig


Av Lucifer696 - 3 juli 2008 18:53

Nu är det så att jag, precis som så många andra behöver pengar för att ha råd med nödvändiga saker såsom kajal, Kentspelningar och rakblad. Jag har precis bytt rakblad, istället för de gamla engångsrakhyvlarna har jag nu bytt till Fusion, mycket dyrare men så otroligt mycket bätte.

För att få råd med allt detta har jag skaffat mig ett arbete på en högskola.

När jag stroferar runt i korridoren möts jag av många olika hemskheter.

-Lukten

Studenter luktar inte alls som vanliga människor, de studenter jag har mött är data&it elever och dom sprider en mycket speciell doft som kan jämföras med svett blandat av nån jätteäcklig grön lukt. När man går förbi deras öppna dörrar är det som att vandra in i en vägg, man blir chockad och vill dö.

-Utséendet

De flesta data&it studenter är blekfeta män. Jag hatar dessa tjocka varelser som vandrar runt likt säldementorer, jag önskar att Harry Potter kunde rädda mig. Studenterna har ofta mörka ringar runt ögonen och beter sig mycket underligt, många av dom har svårt att konversera på annat sätt än via chat. Det finns dock en positiv sak med data&it studenter, de flesta är män. Om det mot förmodan finns en kvinna där blir hon ufryst eftersom dessa människor inte kan konversera med någon av motsatt kön, hur manlig hon än ser ut.

-Deras intressen

Tro det eller ej så har dessa människor ofta mycket udda intressen. Jag träffade en man, klädd i en skinnponcho och jag är 99% säker på att han är indian. Han berättade för mig att han tävlade med duvor. Han gillar dock inte sin hobby så mycket längre då det förekommer mycket fusk.

En annan man jag träffade är intresserad av ointressanta saker, han berättade bland annat om att vatten är som tyngst vid 4,1 grader och att vår statsminister bor i Täby.


Jag tror aldrig att jag skurit mig så mycket som jag gjort nu när jag varit nära dessa människor. Jag förstår att många studenter tar droger för att komma bort från verkligheten.

Var är min gud när jag behöver honom som mest?


Gör slut på mig, snälla.



Av Lucifer696 - 2 juli 2008 19:18

Liggandes i min säng med MTV på full volym väntade jag på någon Kentlåt att komma i stämning till. Istället fick jag se ett program som handlade om det jag hatar mest här i världen, tjocka människor som tror att dom kan bli någonting. Made hette det.

Om det inte var tillräckligt illa att personen var brutalt tjock och ful så var det en kvinna det handlade om. En tår föll ner för min kind när jag såg denna varelse som ville bli balens drottning. Eller som översättarna skriver, prom queen. Bra jobbat tänkte jag där, varför betalar man översättare som inte översätter? Jag drog snabbt slutsatsen att det måste varit en kvinna som översatte.

Jag ville få ett slut på det här och tog fram mina rakblad, skar rakt över handleden men och inväntade döden men Han kom aldrig, istället fick jag plågas likt Jesus plågades på korset. När är det min tur att dö?


Tänkte även tipsa om hur man får sina kissbågar perfekta, precis sådär lagom sega så dom fastnar i tänderna. Det är enklare än man tror, till och med en kvinna skulle klara av det, kanske inte en tjock människa då det går ut på att lämna påsen öppen i 20-24 timmar.

Sedan är det bara att tugga med behag och njuta av segheten, kisslukten och den otroliga smaken kissbågar har att erbjuda.

 Det må stå OLW på påsen, men denna skapelse är ett verk av Gud, vår herre.


"En ateist är en person, som hoppas att Gud inte kommer att störa hans brist på tro" - Franklin P Jones.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards